Baksmälla? Njaaa... Lite ;)

God kväll :)
Sitter här och smuttar i mitt svarta vinglas :) Andreas och Tommy ska komma om en stund också. Tjockisarna behöver komma ut!

Jag köpte pizza till frukost. Men fick ge halva pizzan till Eddie å Stefan för jag mådde så jävla illa. Sen käkade jag och baby inne i stan :)

HAHAHAHA! Jag å baby gick in på systemet. Köpte en spritflaska och en vinflaska. Sen skulle baby ta ut pengar så han fick ju ställa ner påsen. TROR NI INTE ATT KÖTTET GLÖMMER PÅSEN VID BANKOMATEN DÅ ELLER?!?!?! HAHAHAHAHHA. Så har förlorat 250 spänn idag.. Inte okej! Men men :P Så kan det gå ibland! Fick ju bli en ny tripp till systemet dock..

Funderar på att gå och köpa mat från pärlans! Så jääävla gött ju :) Älskar deras hamburgare.. Mmmmmm :)

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0