Slutet på veckan.

Hej hopp!
Idag mår man mycket bättre. Bara förkylningen som sitter kvar än. Har ifs hosta, men störs inte av den.
Milla ligger och sover middag, ska strax gå in och väcka henne. Hon är sååå übersöt! :)

Lillsyrran står och gör tacos inne i köket. Själv har man inte matlust.. Uff. För Millas del blir det nog bara grönsaker, våran lilla vegetarian :) Majs är det bästa hon vet!

Göteborg igår ja.. Blev inte så mycket shoppande kan jag säga. Köpte en väska till mig, två par shorts plus en kjol till Milla. Men det räckte allt :) Sprang sex timmar inne i Göteborg. Huhu! Ont i bena hade man när man kom hem iallfall. Plus att jag hade världens mensvärk igår! *Argh* Ont hade jag. Så det blev att gå i sängs tidigt :)

Får se vad som händer idag då. Blir nog att gå hem till syrran med Milla en stund. Klockan sex blir Milla hämtad av sin far. Och efter det ska jag nog raka huvudet på Andreas. Det var bestämt så iallafall :) Blir kanske en och en annan film idag. Chill, chill :)

Nej, nu ska jag väcka tösen!

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0