Regn.. neeej!

Nu har man tid att uppdatera lite :)

Söndag:
Lämnade av Milla klockan sex hos hennes pappa, sen gick jag och Robin hem till Andreas för att jag skulle raka huvudet på han :) Efter det kom Ida och vi traskade iväg till torpa och sen hem till mig. Vi gjorde smoothies och tjöta.
Lite senare blev de filmdax för mig och Robin, och efter det kom kusinen. Han förlorade 2000:- på onlinespel. KUL! Vi gick och la oss klockan åtta den morgonen!

Måndag:
I måndags var det meningen att jag skulle följa med kusinen till Uddevalla, men det blev inte så. Så det fick bli en film istället hemma hos Niklas :)

Tisdag:
Igår... Hmm. Jag gick upp, gick ut med Sisu.. Satte mig på gården och tjöta med grannen ett bra tag. Till slut så kom lillsyrran och morsan också. Sen kom även Robin och hans kompis, slutade med att jag och Robin gick in till stan och fika :) Efter det blev det Skräckland, där Sisu fick bada :) Det tyckte han om iallafall! ;D Sen drog vi oss hemåt, för min del blev det att dra hem till morsan och käka plus vila.. Och sen drog jag hem till Robin :) Kolla på film och sådär. Efter det stack jag hem till morsan och sov :)

Idag:
Det var meningen att jag skulle vara på vårdcentralen kl 10 idag. Men jag försov mig och vaknade halv tolv, underbart!! Helvete alltså. Hatar det här!!
Nu sitter jag hemma hos syrran, ska ta mig en cigg och sen ska jag mysa med min systerdotter :) Får se vad som händer senare. Måste iallafall hem till kusinen och lämna pengar, plus att jag skulle in till Trollhättan idag fika.

Har även planer för torsdag, fredag och lördag :)
På torsdag ska jag ner till Göteborg. Vad jag ska göra där får ni veta när jag har kommit hem ;)
På fredag kommer Sami och hälsar på mig!! :D Yeah!! Längesen man träffa dig nu, så det ska bli nice :)

Men nu får det bli å nysta sig och sen cigg :)

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0