En halvdyster onsdag.

Första inlägget för idag då. Vad ska man börja med? Hmm.. Joo! Har fått höra från flera av mina vänner att min blogg är bra och rolig att läsa :) Det var kul att höra! Får väl fortsätta då :) Vet ju en del saker om folket här i Vänersborg, brukar inte glappa käft. Men eftersom folket här mer än gärna pratar mig, så får jag väl prata om dom också :)

Idag blir det en chill dag för mig och tösen. Hon hade lite feber i morses, så jag sjukanmälde henne från dagis. Annars mår vi bra! Jag har inte rökt en enda cigg idag, ska gå och ta några bloss snart ifs.. Men jag är fanmed stolt över mig själv! :) Har haft ett paket cigg i tre dagar, och inte är den slut än! Niiice :)

Nu ska jag se om jag får Milla i säng en stund. Blir att uppdatera bloggen lite mer senare. Hojj! :)


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0