Eat shit, motherfucker!

Nu blir det lite mer skit om folket i Vänersborg!

Han E som går på fordon. Hans flickvän är typ 93a eller något. Hon är på smällen. Need I say more? Jo faktiskt. För ett tag sen så såg en mamma till min f.d kompis att hon stod utanför kyrkan, aspackad, och spydde galla och gapa som en fjortis.

Och så säger E att JAG är en värdelös skitmorsa som röker på!! Jaha? Vad är hans jävla flickvän då? En värdelös liten skitfjortis som super när hon är gravid? Underbart E.. UNDERBART!

Jag rökte iallafall inte på när jag hade Milla. Gjorde det på mina "fria veckor". Har aldrig rökt på när jag har vart med Milla. Har aldrig druckit när jag har vart med Milla. Har aldrig skadat mig själv när jag har vart med Milla. PUNKT SLUT!


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0