Buu!

Nu har jag skickat in bidraget till "Årets mamma på Etage"! Om dom inte väljer ut min mamma så vet jag fan inte vad jag tar mig till. Men det tror jag faktiskt att dom gör! :)

Har även suttit här och läst lite bloggar. T.ex www.desireenilsson.blogg.se. Förr tyckte jag att hon var en riktig jävla fjortis. Men inte längre. Hon lever ett vanligt tonårsliv med lite extra pengar i fickan. Och dom flesta klagar på att hon super. SÄG MIG EN 15 ÅRING SOM INTE SUPER ELLER INTE RÖKER?! Idioter. Drack/rökte ni när ni var 15 år? Det gjorde fanmed jag. Osmart, men vad fan. Jag var en riktig jävla fjortis. Haha, kan sitta och skratta åt mig själv ibland. Jävlar vilken tönt man var! Och den jäveln som säger att jag fortfarande är fjortis kan fan ta sig själv i röven! Nöööttteeerrr!

Nu ska jag ta mig en cigg innan jag väcker min älskade dotter :)


Ordet är ditt ♥
Postat av: sandra

åh gud va hon är söt !

2010-04-22 @ 10:38:48
URL: http://sandriisss.blogg.se/
Postat av: bortskaemd

Svar till Sandra:

Jaa, visst är hon! :)

2010-04-22 @ 11:35:36

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0