Äntligen fredag!

Bloggen blev visst inte så värst uppdaterad igår.  Får bli en lite längre uppdatering idag då!

Igår kidnappade jag min systerdotter å hunden, vi gick ut på en långpromenad :) På hemvägen så gick vi förbi min lägenhet och hämtade min post. Jag hade fått två paket! :) Mina sminkväskor och ena klänningen hade kommit. Yeeeaahhh :)

Sen så var jag och Milla ute nästan hela dagen igår. Plus att vi var nere hos grannen och fikade lite :)
Gick en promenad med Robin till Hemköp. På hemvägen satte vi oss vid en bänk och tjötade en bra stund.. Tills morsan ringde, sur som en citron, och sa att jag skulle komma hem! *iihh!!*

Idag har det inte hänt så värst mycket. Har gått och blivit förkyld (?) eller så är det pollenallergin som spökar, det märker vi.

Imorgon ska jag och lillsyrran till Göteborg! Får se om vi tar med Milla, kanske ska till Liseberg på kvällen och lyssna på Dead By April.. Och då är det ju inte så bra om Milla följer med. Henns öron tål inte den höga musiken.

Men nu ska jag allt slita bort mig från datorn.


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0