"älskade ängel!"

Ska vi börja öppna faktaboken kanske.
När jag var 13 år började det gå rykten om att jag var hora. Riktigt konstigt.. Hade inte ens blivit av med min oskuld. Haha! Dessa rykten går än.. Folk verkar fan inte ha något liv :) Bryr mig inte ett skit om ifall det går rykten om mig. Skrattretande för det mesta.
MEN, det roliga är att... M, som jag trodde var min vän, går och kallar mig för hora fortfarande. Och inte nog med det. När han fyllde år nu i april så ville han ha "mig" i födelsedagspresent. Jaaa..?! Han ville att jag skulle ge han en avsugning eller att jag skulle knulla med han. Moget :) Good work M! Och nu har han även gått och sagt att jag tar sms-lån för att köpa hasch?! Jaa.. Eller inte :) Tog sms-lån för att jag skulle köpa kläder. ATT FOLK ORKAR! :)
Haha! Och en gång när jag var skyldig han 150:- så ville han ha en avsugning istället för att jag skulle ge tillbaka pengarna! HAHAHA :D Patetiska jävel.

Och eftersom M går på fordon så snackar ju även fordonskillarna om detta. (om att jag tar sms-lån för att kunna röka på) 
E, som också går på fordon, skickade sms till mig igår.. RIKTIGA fjortissms :) Stod och asgarva inne på banken, nästan så att dom slängde ut mig! I vilket fall som helst. Tydligen så kunde han göra mitt liv piss? Jaha.. Och varför då? Joo, för att jag var en värdelös mamma som röker på. Hmm... Vilka argument :) Om jag var en värdelös mamma som rökte på så ÄR JU mitt liv redan piss? Jävla nolla :)

Men nu detta om att "jag röker på". Jag HAR rökt på. Socialen vet om det, öppenvården vet om det. Men jag röker inte på längre. Äter även Antabus tre gånger i veckan för att inte kunna dricka. Jag VILL inte dricka, men Antabusen ger en trygghet. Man kan kortfattat säga att jag är allergisk mot alkohol. Så att så är det med den saken! :)

Lite senare ikväll ska jag ta upp ännu en s.k "vän"! Detta ska bli roligt :)

Ordet är ditt ♥
Postat av: Fredrik

Tragiska människor finns de gott om! Jag vet att du är en bra människa, en bra mamma och en alldeles underbar vän!

2010-04-20 @ 20:43:37
URL: http://fredrikkla.blogg.se/
Postat av: bortskaemd

Svar till Fredrik:

Ja, jag vet!

Tack käraste, älskade vän! Värmer så otroligt mycket :)

2010-04-20 @ 20:44:52
URL: http://bortskaemd.blogg.se/
Postat av: sandra

du verkar vara en jätte bra mamma ..

2010-04-20 @ 22:00:34
URL: http://sandriisss.blogg.se/
Postat av: bortskaemd

Svar till Sandra:

Tack så mycket! =)

2010-04-20 @ 22:32:12

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0