ÅH HERREGUD!

Alla fjortisar i Vänersborg säger att jag är knarkare? Hmm.. Aaa.. Okej!? En knarkare behöver droger VARJE DAG. Så nu ska vi se...

I fredags sov jag hos mamma. Dvs, jag rökte inte på.
I lördags sov jag hos mamma. Dvs, jag rökte inte på.
Igår sov jag hos mamma. Dvs, jag rökte inte på.
Idag sover jag hos mamma, plus att jag har Milla. Dvs, jag har inte rökt på.

Förstår inte vart ifrån ni har fått att jag är knarkare? :) Jag är inte beroende, get it? Jag har SLUTAT med skiten. Men ja, fjortisar ska ju alltid ha något att prata om, eftersom deras egna liv är så JÄÄÄÄVLAAA TRÅKIGA! Om ni inte pratar skit så pratar ni om erat jävla blonderade hår eller om varenda jävla kille ni har slickat snoppen på. Roligt? HAHA, nää! :)

Min mamma är min bästa vän. Vi har aldrig snackat skit om någon, pratat om blonderat hår.. Eller om att vi har slickat någon killes snopp. Vi pratar om ALLT ANNAT! Vi sitter och pratar dagarna in och dagarna ut. Konstigt.. Vi bor ju nästan ihop igen. Haha :) Vi har ju absolut inga tråkiga liv iallafall! :D 

Nu blir det fan en cancerpinne! Tog ingen förut.


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0